Oki Printing Solutions zkracuje název po vzoru matky

12. 7. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor:
Divize japonské společnosti Oki zaměřená na oblast tiskových řešení oznámila změnu obchodní značky. Tu zkracuje po vzoru mateřské společnosti. Jaký je důvod změny?

Kibataro Oki (1848-1906), zakladatel společnosti OkiOd začátku června přebírá Oki Printing Solutions kratší obchodní jméno mateřské společnosti Oki, která působí celosvětově na poli telekomunikací a tiskových řešení.

Změna značky souvisí podle prohlášení společnosti se snahou posílit jejé hodnotu využitím synergie všech divizí skupiny na vysoce konkurenčním globálním trhu.

„Všechna zastoupení Oki ve více než 120 zemích světa patří do jedné velké rodiny. Sjednocení obchodního označení celé korporace je tedy logickým krokem a věříme, že povede k posílení globální znalosti značky Oki,“ uvedl v tiskovém oznámení Miroslav Tyburec, obchodní a marketingový ředitel Oki Systems.

Společnosti oznámila, že v České republice a na Slovensku bude k rebrandingu docházet postupně. Z formálního hlediska bude znamenat postupnou úpravu veškeré firemní komunikace včetně loga.

Společnost se jmenuje po svém zakladateli, Kabitaru Oki, který společnost založil v roce 1881. Více z historie společnosti se můžete dozvědět zde.

Zdroj: Oki

Čtěte dále

Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Mastercard: Česká ekonomika příští rok zrychlí růst na 2,6 procenta
Mastercard: Česká ekonomika příští rok zrychlí růst na 2,6 procenta
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi