Akci zahájil úvodním slovem obchodní ředitel společnosti eD system Czech, která síť Klikman zastřešuje, Vladimír Prinke: „V prodejní síti Klikman jsme provedli několik změn. Hlavní osobou i nadále zůstává Tomáš Štěpánek, který bude aktivity koordinovat, objednávky z prodejní sítě budou nově zastřešeny obchodníky na pobočkách, přípravu marketingových materiálů, marketingovou komunikaci a organizaci partnerských setkání přebírá marketingový tým. Změnou chceme dosáhnout významných vylepšení v několika oblastech, a to ve výběru produktů, zlepšení péče o partnerskou síť a posílení marketingu.“
Po zahájení akce začal blok prezentací značek Kingston, Lynx, Epson, Acer, Canon, Samsung, Optoma a Western Digital. Kromě toho byli ve foyer sálu na stáncích pro rozhovory připraveni zástupci značek i se svými nejnovějšími produkty – Acer, AOC, Armor, Asus, AVG, Canon, Cofidis, Creative, Crono, Gigaset, HP, Lynx, Mondial, MSI, Nedis, Optoma, O2, Philips či THL.
Návštěvníci si také vyslechli prezentaci nového B2B portálu eD Shop nahrazující původní eDlink, který bude ukončen 31. 1. 2015.
Prezentace se ujal Michal Pavlorek, e-business manažer společnosti eD system Czech. Firma zveřejnila také instruktážní video, které přehledně a rychle provede uživatele základními přednostmi nového portálu.
Součástí programu bylo i představení obchodního týmu společnosti eD system Czech a zejména pak nového marketingového ředitele Daniela Vondráčka: „K eD system Czech jsem se připojil před dvěma měsíci a nyní naše oddělení přebírá veškeré aktivity týkající se tvorby marketingových materiálů pro Klikman a přípravy partnerských setkání. Můj tým také bude naslouchat vašim připomínkám ke změnám rozhraní webového obchodu.“
Akce byla uzavřena vylosováním tomboly a po rozdání cen následoval večerní program vyplněný bohatým rautem, přehlídkou spodního prádla a vystoupením skupiny Ambrožband Praha.
Zdroj: eD system Czech