Distributor s přidanou hodnotou Veracomp spolu se společností Red Hat uspořádali 3. 10. 2019 tradiční setkání Red Hat Partner Day. Účastníci se letos sešli v plzeňském pivovaru, kde měli možnost ochutnat pivo i přehled technických a obchodních novinek.
Veracomp uvádí, že letošní ročník byl z hlediska účasti rekordní – přijelo více než padesát partnerů. Těch podle distributora rok od roku přibývá v České republice i na Slovensku, kde letos poprvé proběhla ryze slovenská akce.
Na přednášky s plným žaludkem
Setkání začalo netradičně poledním obědem v pivovarské restauraci, po kterém následovala oficiální část. Přivítání se ujal Miloslav Hašek, business unit manager Veracompu, který následně předal slovo Zdeňce van der Zwan, channel managerce Red Hatu.
Ta představila nové členy lokálního zastoupení a také technické odborníky. Vysvětlila, jak bude fungovat nové rozdělení rolí a vzájemná komunikace s partnery.
Po představení a teamových novinkách následovaly obecnější informace o současných trendech a dalším směřování Red Hatu – včetně aktuálního stavu akvizice s IBM a stále populárnějších Red Hat Professional Services.
Je libo techniku nebo obchod?
Ve tři hodiny odpoledne se účastníci rozdělili na dvě skupiny – Sales a Tech – a podle toho se jim upravil program. Obchodníky si vzal na starost Radek Langkramer z Veracompu a před vitrážovým sklem doslova kázal na téma „Jak prodat Red Hat i vaší babičce“.
Technici se pak mohli od Sergeje Goncharova a Davida Bečvaříka z Red Hatu dozvědět něco o OpenShiftu 4, virtualizaci a migraci dat či integraci Red Hatu se SAPem. Kdo potřeboval něco zařídit nebo vymyslet, mohl se také sejít s kýmkoliv z Red Hatu či Veracompu na soukromém setkání.
Po skončení akce v šest hodin následovala večeře a velké lákadlo – večerní prohlídka plzeňského pivovaru, včetně koštu klasicky připravovaného ležáku z dřevěných sudů. Po prohlídce bylo připraveno pohoštění a dost plzeňského piva pro všechny v návštěvnickém centru.
Zdroj: Veracomp