Společnosi Shoptet a ShopSys uspořádaly v Praze konferenci ShopCamp 2014, která se zaměřila na e-shopy a oblast elektronické komerce obecně. Na Fakultu architektury ČVUT, kde akce probíhala, přišlo přes 300 návštěvníků, které čekal celodenní odborný program a večerní afterparty.
Po registraci návštěvníků přivítání a úvodním slovu organizátorů Miroslava Uďana a Petra Svobody odstartoval v hlavním sále program přednášek. Mluvčí z České republiky i Slovenska přednesli celkem devět přenášek.
Jan Laštůvka a Jan Tichý hovořili o analytických nástrojích a jejich využití. Jan Penkala prozradil tipy, jak účinně využívat newslettery a e-mailovou komunikaci se zákazníky. Jan Kvasnička a Lukáš Hurych promluvili o optimalizaci nákupního a objednávkového procesu.
Mezi přednášejícími se dále objevili Michal Král, Michal Kubíček, Jan Řezáč či David Grudl.
Souběžně s přednáškami proběhly čtyři workshopy. Lukáš Krejča a Petr Pavelek se zaměřili na problematiku PPC reklamy, Lukáš Pítra přítomné naučil základní postupy, jak pochopit a vytvořit správnou analýzu klíčových slov, a Filip Podstavec představil možnosti, jak zpracovat a využít analýzu dat konkurenčních e-shopů.
Setkání trvala od 9 do 18 hodin. Poté se účastníci odebrali na večerní afterparty, která se konala v Bowling & Billiard Dejvice.
Zdroj: ShopCamp