Havajská akce se opět nesla v uvolněné a přátelské atmosféře, kterou oceňovali jak prodejci, tak i zástupci zúčastněných výrobců. Příjezd na „Havaj“ byl pro mnohé poněkud nečekaný, jelikož z nebe začaly padat obrovské kroupy a na cestě se objevila cca 30 cm vrstva ledu. Na recepci v hotelové hale však bylo jasno – krásné hostesky s květinami spoře zahalujícími jejich dekolty rozptýlily všechny chmury i nejasnosti a lákaly všechny přítomné na večerní program.
Petr Schrom, marketingový a obchodní ředitel eD system Czech, uvedl program večera se slovy, „že se bude na co těšit“. Na partnery totiž čekala soutěž hostesek o Havajskou Miss Klikman a speciální disciplínu Miss mokré tričko, která pak byla třešničkou na dortu.
Při jednom ze soutěžních úkolů byli zapojení i diváci z publika, kteří museli za pomoci ruční vrtačky z kokosu dostat co nejrychleji obsah do skelničky. Jeden ze soutěžících a vyslanec HP – Jozef Cerovský za pomoci hostesky dokázal mléko z kokosu vydolovat za solidních 48 vteřin. Vítězkou Miss se stala dívka s č. 9, slečna Lucie, která rovněž ovládla i disciplínu s krycím názvem Sprcha, tedy Miss mokré tričko.
Pro všechny účastníky byla připravena bohatá grill party, kde nechyběl krom masa ani tropický ananas, zároveň se u mobilního baru rozjela havajská ochutnávka nejen alkoholických drinků, které došly těsně před půlnocí.
Po závěrečném vyhlášení někteří unavení účastníci ulehli, ale ukázali se i vytrvalci, které organizátoři odváděli na pokoj kolem páté hodiny ranní. Ráno však byli kupodivu čilí a zodpovědně sbírali na přednáškách výrobců samolepky na svou herní kartu, aby mohli být zařazení do závěrečné tomboly.
Nejdřív zábava, potom práce?
Druhý den setkání již proběhl v „pracovní atmosféře“, kdy na 161 účastníků čekal nabitý program prezentací výrobců. Po obědě nastal čas na krátký odpočinek v podobě divokého tance havajských tanečnic, který do účastníků napumpoval tolik nové energie, že v 18:00 hodin pátečního večera, kdy akce končila losováním tomboly, bylo v sále stále přes 150 členů sítě .
Členové sítě Klikman při anketě komodit, které by chtěli začít nově prodávat, vybrali značky Brother, Dell a nově značku Lenovo (řazeno abecedně). Pro letošní rok si naplánovali obratový růst o 20 %. Celkem se zúčastnilo 161 prodejců ze 118 kamenných poboček a 37 zástupců výrobců. Více v galerii níže.
Kdo je Klikman?
Klikman.cz je otevřená síť 170 kamenných prodejen v ČR s ročním obratem okolo 970 mil. Kč. Pobočky jsou rozmístěné ve většině měst nad 15 000 obyvatel. Měsíčně vydává katalog s neadresným roznosem v nákladu 500 000 ks.
Zdroj: eD system Czech