Neexistuje Čech, který by během minulého měsíce neslyšel minimálně desetkrát o Naganu, neviděl alespoň jednu reportáž a nezaznamenal nějakou vzpomínkovou akci. Zlatí hoši zkrátka táhnou i po dvaceti letech.
V duchu tohoto legendárního vítězství uspořádala společnost MMD pro své distributory a top prodejce monitorů Philips a AOC již tradiční Quarterly Business Review, díky kterému se stal na chvíli hokejistou každý.
Ve čtvrtek 22. 2. 2018, přesně 20 let po slavném vyvrcholení turnaje v Naganu se sešlo přes dvacet obchodních partnerů společnosti MMD v Síni slávy českého hokeje, aby si vyslechli novinky, které pro ně na nadcházející sezónu připravily značky Philips a AOC.
Obchodní partneři byli prvními návštěvníky znovu otevřené Síně slávy českého hokeje a mohli si tak jako první prohlédnout zbrusu novou expozici o české stopě v NHL a změřit své síly celkem v šesti disciplínách včetně střelby s tečí nebo přesné přihrávky.
Pomyslnou třešničkou večera bylo promítání dokumentu Zlatá cesta s živým komentářem Martina Procházky, jednoho z útočníků zlatého týmu, který dokument obohatil o své vlastní zážitky a odpověděl na mnohé zvídavé dotazy zúčastněných.
Zdroj: MMD