Obrazem: LG Display Roadshow 2014 přivezla do Prahy nejnovější B2B technologie LG

26. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: ChannelWorld
Série konferencí představila na své pražské zastávce nejnovější přírůstky v portfoliu B2B zobrazovacích technologií společnosti LG. K vidění byly průhledné displeje nebo 105 panel s rozlišením 5K.

Praha byla jednou ze zastávek celoevropské LG Display Roadshow 2014.Série, kterou organizovala přímo korejská centrála společnosti LG, přinesla do evropských měst nejnovějších zobrazovacích technologie LG pro komerční využití a pozvala B2B partnery výrobce, aby se s nimi přišli seznámit.

Od 17. do 19. 9. 2014 byly v pražském Hiltonu k vidění například interaktivní displeje, řešení pro videostěny, 98“ UHD displej, 105“ panel s rozlišením 5K, transparentní zobrazovací panely nebo nové modely hotelových televizí.

Takto významnou akci jsme v Praze přivítali vůbec poprvé. Produktoví specialisté z celého světa zde představili nové technologie, ale i konkrétní produkty, které našim B2B zákazníkům pomáhají v realizaci jejich činnosti ,“ uvedla Andrea De Sousa, marketingová manažerka české pobočky LG.

Zdroj: LG, ChannelWorld

Čtěte dále

IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi