- Na začátku je původní logo a zadání klienta k redesignu. V tomto případě si DNS přálo logo zjednodušit, vyčistit od rušivých prvků a tzv. omladit. Zároveň si přál, alespoň symbolicky, zachovat myšlenku původního loga, tedy překlenutí a doručení služeb k zákazníkovi, které znázorňoval oblouk nad písmenem “n” v názvu společnosti.
- Po zadání následuje tvorba nového loga. Nejprve pomocí jednobarevných skic. Pro lepší čitelnost grafik Luděk Douděra oddělil grafickou a textovou část loga. V symbolu zůstal zachován dominantní oblouk, který odkazuje na původní logo. Nekonečná smyčka zároveň znázorňuje široké množství řešení, které společnost může zákazníkovi nabídnout. Grafický symbol je doplněný moderní typografií, která působí jako protiváha organického pojetí grafického symbolu.
- Na skicu navazuje zpracování finální podoby loga včetně doplňujícího claimu společnosti a stanovení barev. Takto připravené logo se odprezentovalo zástupcům společnosti.
- Po schválení loga se zpracuje manuál jednotného vizuálního stylu, ve kterém jsou popsaná podrobná pravidla pro používání loga (barevnost, minimální velikost, ochranná zóna kolem loga a další). Dodržování těchto pravidel je důležité, aby prezentace společnosti zůstala konzistentní.
- V manuálu jsou také definovány barvy, fonty a další grafické prvky, které jsou společně s logem používány.
- Manuál včetně loga v různých formátech, fontů a šablon firemních dokumentů je předán klientovi.
- Následuje aplikace loga na konkrétní materiály. Ať už v tištěné podobě na vizitky, firemní dokumenty, letáky apod.
- Logo je aplikováno také v elektronické podobě např. na webových stránkách a v e-mailech.
Zdroj: DNS