Společnost AT Computers má za sebou i podzimní sérii partnerských akcí. Čtyřmi českými a jedním slovenským setkáním prošlo na 1 489 lidí, z toho na 928 unikátních resellerů, a proběhlo na 94 prezentací a workshopů, tj. průměrně na 19 na jedno setkání.
Výstavek si reselleři mohli prohlédnout celkem 142, tj. průměrně 28 na setkání. Samotný název akce – Prasárničky – jistě způsobil v hlavách zvaných očekávání neočekávaného a všichni hádali, co pro ně letos marketingové oddělení distributora nachystalo.
Královské know-how
Ráno resellery do kongresového sálu opět zval marketingový ředitel ATC Martin Wanke na zahajovací přednášku, kde byli účastníci rozděleni do pěti týmů a hostesky je vodily na jednotlivé workshopy. Na nich ti aktivnější účastníci získávali malé plastové donuty, které si mohli směnit v tombole za hezké i chutné odměny.
V hlavní odpolední prezentaci ATC shrnul Petr Vaněk vývoj IT distribučního trhu z pohledu tržeb, prodaných kusů počítačů a notebooků, i retailu a online obchodu. Mluvil o microsite ATC zaměřených na konkrétní značky jako např. HPE, Dell, Lenovo a nejnověji na Google for Education.
Zopakoval resellerům, že v rozvoji jejich businessu, se zajištěním nejlepší podpory u vendorů, s návrhem a přípravou řešení, s instalací i implementací a poprodejní podporou jim pomohou specializované ATC týmy. Zmínil také novinky na ABL a připravované nové šablony na eKatalog, možnost resellerů zadat si na web karty vlastního zboží a služeb atd.
Hardwarové příležitosti pod nosem
Na Petra navázal Martin Wanke, který hned ze startu upozornil resellery, že na českém trhu je používáno přes 900 000 komerčních Windows počítačů, které nesplňují hardwarové požadavky na Windows 11 Pro – mají tedy nejvyšší čas s obměnou začít.
Upozornil také na program iLeader, kde mohou reselleři získat lepší vstupní ceny na celé portfolio Apple, pravidelná online školení a podpora iLeader manažera v ATC Jakuba Tichopáda.
Martin se věnoval také detailnějšímu pohledu na XaaS a představil ATC tým specialistů na enterprise. Na závěr resellerům poděkoval za hlasy, díky nimž ATC získalo dvojici zlatých vítězství v česko-slovenské anketě ChannelWorld Awards pro loňský rok.
Prasárničky pro fajnšmekry
Celé setkání provázely „prasárničky“ všeho druhu – od hříšného welcome drinku přes tematická trička s nápisem „Jsem požitkář…“. Zastoupeny byly drinky, káva, maso, sladkosti a uzeniny, a v tomto duchu byla také vyladěna výzdoba.
Na různých místech hotelu byly rozmístěny dřevěné stánky, u nichž se zákazníci mohli v průběhu celého dne zastavit a ochutnat dobroty. Nechyběl stánek s čokoládou, zákusky a zmrzlinou, stánek s výběrovou kávou pro fajnšmekry značky Rebelbean či jeden další s kávou různě namíchanou se smetanou, šlehačkou či likéry.
Ve venkovních prostorech se nacházely stánky s čerstvě uzeným masem, klobásami a sýry, se zabíjačkou či vynikajícími paštikami „Od Martina“. A večer pak nechyběl ani koktejlový stánek se šikovnými barmany.
Zdroj: AT Computers