Audio produkty Ferrari by Logic3 zařadil Asbis do nabídky v polovině letošního roku. Nyní připravil setkání, kde představil nové modely a vyhlásil doposud nejlepšího prodejce.
„Když se někdo v minulosti chopil výroby příslušenství inspirovaného značkou Ferrari, obvykle to dopadlo tak, že jen ne příliš kvalitní zboží obarvil načerveno a přilepil na ně značku s koněm. My jsme se rozhodli jít jinou cestou, chtěli jsme, aby produkty Ferrari by Logic3 byly na výši nejen designově, ale aby se jednalo o výrobky nejvyšší kvality,“ uvedl ve své úvodní řeči Mike Gregory, senior sales manager Ferrari by Logic3.
O kvalitě sluchátek a reproduktorů této značky se mohli hosté večera přesvědčit na vlastní kůži. Kromě produktů, které prezentovaly modelky oděné v závodních uniformách mezi auty značky Ferrari, byla připravena samostatná výstavka a stojan se sluchátky zapojenými do tabletů a smartphonů značky Prestigio, kterou Asbis taktéž distribuuje.
Logic3 spolupracuje s Ferrari od roku 2010. Doposud vytvořil dvě kolekce sluchátek – sportovní Ferrari Scuderia a elegantní Ferrari Cavallino.
Scuderia a Cavallino nejsou jen rychlá auta
Design řady Scuderia je inspirován součástmi závodních vozů Ferrari, jako jsou aerodynamické větrací otvory či mřížka chladiče, a stejně jako u vozů této značky převládají barvy červená a stříbrná.
Modely kolekce Cavallio jsou určeny pro nejnáročnější zákazníky. Sluchátka jsou laděna v tlumených černých a hnědých tónech a polstrována jemnou kůží, která zajišťuje pohodlné nošení. Pevnost a odolnost konstrukce zajišťují robustní kovové součásti.
Všechna sluchátka Ferrari by Logic3 jsou plně kompatibilní s nejnovějšími mobilními telefony a mp3 přehrávači. Modely určené pro Apple zařízení jsou vybaveny třemi tlačítky pro ovládání.
Kromě sluchátek nabízí Ferrari by Logic3 i dokovací stanice pro iPhony. O jejich výkonnosti přítomné přesvědčil Mike Gregory,když dokázal ozvučit i i rozlehlé prostory autosalonu
Kdo letos prodal nejvíce sluchátek Ferrari by Logic3?
Nejlepším prodejcem této značky za rok 2012 se stal Datart. Za prodejce s největším potenciálem Asbis vyhlásil samotný autosalon Advantage Cars.
Jako vyvrcholení večera vylosoval Mike Gregory z přítomných hostů tři vítěze, kteří získali od salonu Advantage Cars možnost projet se ve voze Ferrari. V luxusních automobilech se tak mohli projet zástupci společností Datart, CZC.cz a Alza.cz.
Hosté z řad největších českých prodejců elektroniky měli po dobu akce možnost diskutovat o podpoře a distribuci sluchátek s produktovými manažery společnosti Asbis Radkem Čejnou a Liborem Ivanovičem. Organizaci akce a spolupráci s novináři pak zajišťovala vedoucí marketingového oddělení Kateřina Vymazalová.
Zdroj: Asbis, ChannelWorld