Obrazem: Eset Partneři na SEP 2013 zachraňovali svět

26. 9. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: ChannelWorld
Přinášíme vám fotky ze odpolední a večerní části partnerské setkání společnosti Eset. V roli hrdinů se pokoušeli zachránit svět.

V rámci odpoledního programu Setkání Eset Partnerů 2013 (fotoreportáž zde) bylo posláním zúčastněných top resellerů vysvobodit dívky z nesnází a získat tím indicie, které jim měly pomoci zachránit svět.

Aby uspěli, museli využít své síly, rychlosti, odolnosti, obratnosti i odvahy ve čtyřech prostředích: ohni (házení hvězdice na terč, srážení plechovek bičem), vodě (lanovka nad vodou, čluny), vzduchu (bungee jump, aerotrim, trampolína) a na zemi (přesekávání lana, běh na gumě, přenášení těžkého břemene).

ICTS24

V rámci večerního programu pak partneři využili svou inteligence a detektivní schopnosti pro složení indicií a odhalení vítězného spojení. Poté již v týmech zapojili veškerou svou kreativitu do vytvoření vlastního superhrdiny, kterého museli zhmotnit v podobě jednoho z kolegů týmu. Důvtipu a představivosti se meze nekladly, což je vidět i v galerii níže.

Poté se již podařilo všem získat nazpět svou civilní podobu a užívali si po zbytek večera radovánek, které svět běžných pozemšťanů bez superschopností nenabízí.

Zdroj: Eset, ChannelWorld

Čtěte dále

SWS získala distribuční smlouvu na spotřební materiál HP
SWS získala distribuční smlouvu na spotřební materiál HP
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Jak se proaktivně bránit moderním hrozbám? Ukáže Cyber Security 2024
Jak se proaktivně bránit moderním hrozbám? Ukáže Cyber Security 2024
Canalys: Trh tabletů před vánoční sezonou vyrostl o 11 %
Canalys: Trh tabletů před vánoční sezonou vyrostl o 11 %
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Denisa Arslanianová a Veronika Schieblová posilují marketing Samsungu v ČR a SR
Denisa Arslanianová a Veronika Schieblová posilují marketing Samsungu v ČR a SR