Obrazem: Datart otevřel „prodejnu 21. století“ s vlastní vůní

30. 9. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Datart
Společnost Datart představila nový koncept prodejen. Hlavním motivem je humanizace prostoru a prodejna má i svou vlastní vůni.

První pobočku v novém konceptu „prodejny 21. století“ otevřel Datart pátek 25. 9. v pražském Centru Chodov. Nově je součástí prodejny kuchyňské studio.

V prodejně jsou použity nové materiály, technologie i způsob prezentace produktů, uvádí Datart. Při tvorbě designu se retailer ve spolupráci s architektonickým ateliérem LILA inspiroval v zahraničí a vycházel také ze svých zkušeností se zákazníky a z trendů životního stylu.

Některé grafické prvky jsou přeneseny z webu, má tím dojít k většímu propojení vzhledu e-shopu a prodejny. „Důraz je kladen na polidštění prostoru, přehlednost vystaveného zboží a snazší orientaci v prodejně,“ uvádí společnost v oznámení.

Vůně, přírodní barvy a interaktivita

Do designu retailer zařadil přírodní odstíny zelené, více dřevěných prvků a současně vyčlenil prostor pro odpočinek.

Novinkou je speciální vůně Datart, která se bude linout celou prodejnou,“ uvedl v oznámení Martin Heřmánek, ředitel prodeje ve společnosti Datart.

V rámci konceptu „Prodejny 21. století“ Datart použil i interaktivní prvky. „U vybraných produktů budou moci zákazníci čerpat informace i z interaktivních popisků. Týká se to části výrobků malých domácích spotřebičů,“ dodal Martin Heřmánek.

ICTS24

Mezi další inovace patří zavedení e-kiosků, kde si mohou zákaznici prohlédnout kompletní nabídku produktů a objednat on-line zboží, které není zrovna na prodejně skladem. Díky LED osvětlení má prodejna ušetřit třetinu elektrické energie.

Zdroj: Datart

Čtěte dále

AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC