Celodenní akce pro slovenské zákazníky společnosti ABC Data připravila kromě prezentací osmi výrobců a výstavky novinek od celkem 14 partnerů také rybolov, relax ve welness centru hotelu Partizán a adrenalinovou Tarzánii.
Po prezentacích společností Trackimo, TP-Link, Fujitsu Dice+, Samsung, Microsoft, Intel a Kensington a vylosování tomboly si partneři mohli zasoutěžit v chytání ryb.
I přes nepřízeň počasí se reselleři nenechali odradit a v zápalu tahali z vody ryby jako o závod. Bodejď by ne, když si je pak mohli ugrilovat na večeři.
Pro ty, kteří si pak chtěli odpočinout, byl otevřený vitální svět a sauna. Ačkoliv byl pro akčně naladěné účastníky otevřen také lanový park (Tarzánie), déšť je tentokrát odradil.
Vynahradili si to všichni však večer, když se mohli vystrojit a vyfotit na obálku časopisu "Slovenský rybár". Jak se do toho opřeli, uvidíte v galerii.
Své produktové novinky v rámci setkání představili na výstavkách také společnosti Colorovo, Eaton, Fellowes, Parrot a Plantronics.
Zdroj: ChannelWorld, ABC Data