Obrat spotřební divize Huawei rostl za rok 2014 o 30 %

28. 1. 2015
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Huawei
Zaměření na prémiové smartphony vyšší třídy přineslo Huawei Consumer Business Group (BG) 30% meziroční nárůst tržeb na 12,2 miliardy dolarů.

Spotřebitelská divize Huawei Consumer Business Group (BG) oznámila finanční výsledky za rok 2014. Celkové tržby meziročně vzrostly o 30 % na 12,2 miliardy dolarů.

Huawei také vykázalo růst podílu tržeb z otevřených prodejních kanálů (včetně e-commerce), které tvořily 41 % celkových příjmů. Do konce roku 2014 Huawei Consumer BG otevřela 630 značkových prodejen.

Dodávky v roce 2014 vzrostly o 7,8 % na celkem 138 milionů zařízení, z toho bylo 75 milionů smartphonů, což znamená meziroční nárůst dodávek o 45 %.

Podíl smartphonů Huawei střední a vyšší třídy na celkových dodávkách loni vzrostl na 18 %. Modelu Huawei P7, jednoho z prémiových hlavních produktů Huawei Consumer BG, se šest měsíců po květnovém uvedení prodaly čtyři miliony kusů.

Prodeje Huawei Mate7 za tři měsíce od svého uvedení na trh loni v září přesáhly dva miliony kusů.

Loni zavedlo Huawei samostatnou značku Honor, jehož dodávky dosáhly 20 milionů kusů, z čehož výrobků řady Honor 3C to bylo více než osm milionů kusů, řady Honor 3X přes čtyři miliony kusů a řady Honor 6 přes tři miliony kusů.

bitcoin školení listopad 24

Značka Huawei upevnila své vedoucí postavení na trhu smartphonů střední a vyšší třídy, zatímco značka Honor se zavedla jako výrazná a oblíbená značka mezi digitálně nativními spotřebiteli,“ uvedl v oznámení Shao Yang, viceprezident pro marketing divize Huawei Consumer BG.

Richard Yu, generální ředitel Huawei Consumer BG, uvedl, že letos chce společnost udržet tempo růstu dosažené v roce 2014 a dále upevnit přední postavení značky Huawei na trhu smartphonů střední a vyšší třídy. Cílem Huawei v roce 2015 je prodat 100 milionů kusů přístrojů.

Zdroj: Huawei

Čtěte dále

Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Mastercard: Česká ekonomika příští rok zrychlí růst na 2,6 procenta
Mastercard: Česká ekonomika příští rok zrychlí růst na 2,6 procenta