Česká technologická společnost Cleverlance oznámila, že v roce 2019 dosáhla obratu 1,227 miliardy korun, což je o 127 milionů korun více než v roce 2018. Čistý zisk činil 111 milionů korun, hodnota hrubého zisku před EBITDA pak 121 milionů korun.
Cleverlance uvádí, že mezi její nejvýznamnější zákazníky v loňském roce patřily Komerční banka či Škoda Auto. Společnost se například podílela na vývoji mobilní aplikace MyŠkoda, která zákazníkům poskytuje detailní informace o jejich vozech.
Dalším důležitým projektem bylo rozšíření konceptu flexibilní kanceláře pro Deutsche Telekom. V tomto projektu se Cleverlance podařilo zprovoznit virtuální telekonferenční místnosti a propojit je s již dodaným chatbotem.
Společnost v neposlední řadě vloni uvedla na trh rozšíření produktu ACI pro řízení identity uživatelů, který nyní díky napojení na základní registry státu a na bankovní registry mohou využívat i banky pro řízení tzv. bankovní identity klienta.
Zdroj: Cleverlance