Společnost ZyXel Communications představila nový způsob odměňování a motivování svých partnerů. Změna podle společnosti spočívá v odklonu od obvyklé praxe, kdy jsou odměňování zpravidla jen prodejci s největšími uzavřenými obchody. Nový celoevropský program ZyXelu namísto místo toho vychází z četnosti nákupů.
„Příliš mnoho partnerských programů cílí pouze na velké prodejce a pomíjí ty, kteří nepřinášejí největší obchody. My jsme chtěli náš program změnit tak, aby neodměňoval jen největší odběratele, ale aby výhodnost spolupráce se ZyXelem pocítili všichni naši partneři,“ uvedl Martin Bratičák, šéf partnerského kanálu ZyXelu v regionu CEE.
Nový systém zahrnuje tři různé úrovně partnerství: prodejce, autorizovaný partner a prémiový partner. Nový partner do programu vstupuje jako prodejce a podle četnosti nákupů postupuje do vyšší úrovně. Dlouhodobí partneři společnosti ZyXel pak mohou do programu vstoupit na základě své historie nákupů v předchozím roce.
K hlavním charakteristikám nového programu patří řada motivačních pobídek, benefity a průběžná komunikace se společností ZyXel. V rámci systému se na účet daného prodejce na ZyXel partnerském portálu přidělí po každém nákupu bonusové body.
Body lze následně použít k nákupu odměn, například tabletů, fotoaparátů, vybavení pro volnočasové aktivity a poukázek na produkty ZyXel. Další body lze získat za účast na promoakcích, které ZyXel v průběhu roku realizuje.
Portál dále obsahuje sekci pro registraci obchodů, nabízející mimořádné slevy a v případě potřeby také přístup k vylepšené správě účtu a technické podpoře. Součástí programu jsou i technologické kurzy, program elektronického učení online i technické služby.
Zdroj: ZyXel