Vizí společnosti Kaspersky Lab na další období jsou lokalizace produktů, široké portfolio, kvalitní partnerská síť a dosažení třetí pozice celosvětově ve všech svých oblastech zabezpečení.
PCS DataGuard, autorizovný distributor Kaspersky Lab, představila speciálně vytvořený partnerský program pro český a slovenský trh.
Optickou změnou je přejmenování partnerských úrovní. Z bronze partnera se stává authorized reseller, ze silver je trusted reseller, z gold pak premier business reseller a platinum partner se mění na enterprise partnera. Distributoři jsou nyní označování jako sub-distributoři.
Oproti předchozí verzi programu a jeho podmínkám budou od listopadu 2012 navýšeny marže na jednotlivých úrovních o pět až deset procentních bodů. Kaspersky se tak svou marží dostává mezi (pro resellery) nejzajímavější výrobce anti-malwarového softwaru, kde se dlouhodobě lokálně drží na výsluní Eset.
Změněny byly také obratové limity jednotlivých partnerských úrovní. Premier business reseller nyní musí dosáhnout obratu 150 000 korun (tedy o 50 tis. Kč více), u vyšších úrovní však došlo k výraznému snížení. Enterprise partner má limit snížený na polovinu tedy 500 000 korun a stejně velké snížení nastává pro sub-distributory (na 1000 000 korun).
Partnerský program mohou využít pouze prodejci nakupující u společnosti PCS DataGuard, která jej ve spolupráci s Kaspersky Lab připravila.
Motivační program pro Q4
Všichni registrovaní partneři Kaspersky Lab se mohou u PCS DataGuard ve 4. kvartálu zapojit do motivační soutěže, kdy za dosažené obraty v koncových prodejích (počínaje 50 000 Kč) mohou získat iPod nebo fotoaparát, netbook nebo monitory, smartphon nebo Sony PSP, notebook nebo iPad. Na ty, kteří dosáhnou obratu 300 000 korun, čeká výlet do Maranella, kde si budou moci vyzkoušet jízdu ve Ferrari.
V posledním kvartálu roku 2012 můžete také až do 21. 12. nabízet zákazníkům 50% slevu na firemní produkty Kaspersky, pokud doloží, že přechází od konkurence.
Zdroj: ChannelWorld