Společnost MyCom Solutions představila novou službu pro všechny firmy, které používají řešení Veeam BackUp and Replication. MyCom jim nabídne možnost automatizovaného objednávaní nové kapacity pro zálohování, které má zkrátit celý proces na 10 až 15 minut.
Běžný postup u jiných obchodních partnerů přitom zahrnuje telefonické či mailové dojednání schůzky s obchodním zástupcem poskytovatele a osobní jednání. Teprve poté je potřebná kapacita k dispozici, opět s dalším odstupem.
Při využití služby od MyComu naopak postačí zadat potřebné údaje do webového formuláře a zaplatit prostřednictvím firemní platební karty, což zabere jen několik minut. Potřebná kapacita je pak obratem k dispozici.
„Chtěli jsme nabídnout řešení externího zálohování, které je opravdu uživatelsky nenáročné, skutečně rychlé a pohodlné. Podle dosavadních zkušeností z testovacího provozu se nám to s MyCom BackUp podařilo,“ uvedl ředitel MyCom Solutions Lukáš Vejman.
MyCom službu provozuje na vlastní infrastruktuře, kterou hostuje v komerčních datacentrech výhradně na území České republiky.
Zdroj: MyCom