Zjištění průzkumu slovenského trhu není příliš překvapující. Zatímco u dotázaných žen vedlo v nakupování přes e-shop oblečení, knihy, kosmetika, dětské zboží a dovolené, muži v e-shopu preferují mobilní telefony, oblečení, auto-moto doplňky, televizory a bílou techniku.
On-line průzkumu agentury NMS Market Research a portálu Heureka.sk se zúčastnilo 2 500 respondentů ze Slovenska používajících internet.
Slováci a Slovenky nakupující na internetu celkově nejčastěji vkládají do svých on-line nákupních košíků oblečení, mobilní telefony a knihy. Za nimi následuje bílé zboží a kosmetika s parfémy.
Mobilní telefony si loni objednalo z internetového obchodu 28 procent respondentů.
Hlavním motivem nákupu přes internet jsou pro Slováky nižší ceny produktů v porovnání s kamennými obchody. Následuje širší nabídka kvalitnějšího, v kamenných prodejnách často nedostupného zboží, úspora času a za ní pohodlí nákupu.
Zdroj: Heureka.sk