NMS: Slováci přes internet nejčastěji nakupují oblečení, mobily a knihy

21. 1. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © Vladislav Kochelaevs - Fotolia.com
Průzkum NMS Market Research ukazuje v odlišnosti zboží, které na internetu nakupují slovenské ženy a muži.

Zjištění průzkumu slovenského trhu není příliš překvapující. Zatímco u dotázaných žen vedlo v nakupování přes e-shop oblečení, knihy, kosmetika, dětské zboží a dovolené, muži v e-shopu preferují mobilní telefony, oblečení, auto-moto doplňky, televizory a bílou techniku.

On-line průzkumu agentury NMS Market Research a portálu Heureka.sk se zúčastnilo 2 500 respondentů ze Slovenska používajících internet.

Slováci a Slovenky nakupující na internetu celkově nejčastěji vkládají do svých on-line nákupních košíků oblečení, mobilní telefony a knihy. Za nimi následuje bílé zboží a kosmetika s parfémy. 

Mobilní telefony si loni objednalo z internetového obchodu 28 procent respondentů.

Hlavním motivem nákupu přes internet jsou pro Slováky nižší ceny produktů v porovnání s kamennými obchody. Následuje širší nabídka kvalitnějšího, v kamenných prodejnách často nedostupného zboží, úspora času a za ní pohodlí nákupu.

Zdroj: Heureka.sk

Čtěte dále

T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty