Nová konzole Wii U měla o vánoční sezóně těžké zahájení a kapesní konzole 3DS se také potýká s nízkým zájmem.
Nintendo proto snížilo prodejní cíle pro svou vlajkovou loď o 27 %, a to jen měsíc po uvedení do prodeje. Výrobce odhadoval, že do března prodá 5,5 milionu kusů. Nyní však cílí na 4 miliony.
Japonská společnost taktéž snížila odhady pro kapesní konzoli 3DS, která nevyvolala mezi spotřebiteli zájem ani po snížení ceny a uvedení řady lákavých herních titulů. Pro tento fiskální rok (končící v březnu) snížilo Nintendo cíl prodeje na 15 milionů kusů z předchozích 17,5 milionu. Původně výrobce odhadoval, že prodá 18,5 milionu konzolí 3DS.
Od uvedení v listopadu 2012 prodalo Nintendo tři miliony konzolí Wii U. Po představení se úvodní várka vyprodala, později se však již začaly sklady plnit. Společnost proto očekává, že slabé prodeje ovlivní její finanční výsledky, a to v obratu zhruba o 17,3 % proti původním očekáváním (4,7 miliardy dolarů).
Wii U funguje zároveň jako domácí zábavní centrum s přístupem ke službám streamování videa od Amazonu či Netflixu. Součástí platformy je i sociální síť Miiverse, která umožňuje hráčům komunikovat prostřednictvím tzv. „Mii“ avatarů.
Zdroj: IDG News Service