Newslettery e-shopů se v poslední době oblékají do sportovního (VIVmail.cz)

11. 6. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © Maksim Šmeljov - Fotolia.com
Podle analýzy společnosti VIVmail.cz tuzemské e-shopy reagují na současnou vlnu sportovních akcí. Newslettery nejprve žily hokejem, nyní se soustřeďují na fotbal. Zákazníkům jsou doporučovány televizory nebo projektory a dostávají dárky v podobě dresů, vlajek nebo piva. A to nás ještě čeká olympiáda...

Velké sportovní události jako jsou právě začínající mistrovství Evropy ve fotbale nebo uplynulé mistrovství světa v hokeji výraznou měrou ovlivňují marketingovou komunikaci největších českých internetových obchodů. Vyplývá to z analýzy společnosti VIVmail.cz.

Pro internetové obchody je rozesílání reklamních newsletterů klíčovým marketingovým nástrojem, který jim přináší v některých případech až 40 % obratu. Proto z těchto e-mailových nabídek lze do jisté míry odvozovat i celkovou marketingovou strategii e-shopů,“ uvedl Matouš Králík z VIVmail.cz.

Významné sportovní události letošního jara podle Králíka silnou měrou ovlivnily obsah komunikace českých internetových obchodníků. Na frekvenci ani množství rozesílaných newsletterů se sice nic nezměnilo, ale vzhled i obsah jednotlivých nabídek a také podoba dárků k za nákupu se oblékly do sportovního hávu.

VIVmail.cz uvádí, že z hlediska nabízených produktů se v době MS v hokeji i před nadcházejícím ME ve fotbalech v newsletterech nejvíce prosazovaly televizory značek Samsung a LG. Výrazně vzrostla také nabídka projektorů pro domácí účely v cenové relaci mezi 15 20 tisíci korun.

bitcoin_skoleni

Nejčastějšími akcemi doprovázejícími kampaně byly doprava zdarma nebo dárek k nákupu, často v podobě fotbalových a hokejových dresů, českých vlajek, ale například i bedny piv. Další vlnu sportovně laděné marketingové komunikace VIVmail.cz očekává v souvislosti s letními olympijskými hrami, které se konají od 5. do 21. 8.

Zdroj: VIVmail.cz

Čtěte dále

ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
Arrow Electronics v EMEA spouští Cloud Amplification Program
Arrow Electronics v EMEA spouští Cloud Amplification Program
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Canalys: Příprava na AI je v plném proudu, investice do cloudové infrastruktury vystřelily o 21 %
Canalys: Příprava na AI je v plném proudu, investice do cloudové infrastruktury vystřelily o 21 %