Newslettery e-shopů se v poslední době oblékají do sportovního (VIVmail.cz)

11. 6. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © Maksim Šmeljov - Fotolia.com
Podle analýzy společnosti VIVmail.cz tuzemské e-shopy reagují na současnou vlnu sportovních akcí. Newslettery nejprve žily hokejem, nyní se soustřeďují na fotbal. Zákazníkům jsou doporučovány televizory nebo projektory a dostávají dárky v podobě dresů, vlajek nebo piva. A to nás ještě čeká olympiáda...

Velké sportovní události jako jsou právě začínající mistrovství Evropy ve fotbale nebo uplynulé mistrovství světa v hokeji výraznou měrou ovlivňují marketingovou komunikaci největších českých internetových obchodů. Vyplývá to z analýzy společnosti VIVmail.cz.

Pro internetové obchody je rozesílání reklamních newsletterů klíčovým marketingovým nástrojem, který jim přináší v některých případech až 40 % obratu. Proto z těchto e-mailových nabídek lze do jisté míry odvozovat i celkovou marketingovou strategii e-shopů,“ uvedl Matouš Králík z VIVmail.cz.

Významné sportovní události letošního jara podle Králíka silnou měrou ovlivnily obsah komunikace českých internetových obchodníků. Na frekvenci ani množství rozesílaných newsletterů se sice nic nezměnilo, ale vzhled i obsah jednotlivých nabídek a také podoba dárků k za nákupu se oblékly do sportovního hávu.

VIVmail.cz uvádí, že z hlediska nabízených produktů se v době MS v hokeji i před nadcházejícím ME ve fotbalech v newsletterech nejvíce prosazovaly televizory značek Samsung a LG. Výrazně vzrostla také nabídka projektorů pro domácí účely v cenové relaci mezi 15 20 tisíci korun.

bitcoin_skoleni

Nejčastějšími akcemi doprovázejícími kampaně byly doprava zdarma nebo dárek k nákupu, často v podobě fotbalových a hokejových dresů, českých vlajek, ale například i bedny piv. Další vlnu sportovně laděné marketingové komunikace VIVmail.cz očekává v souvislosti s letními olympijskými hrami, které se konají od 5. do 21. 8.

Zdroj: VIVmail.cz

Čtěte dále

Check Point: Počet kyberútoků dosáhl historického maxima, vzrostl o 75 %
Check Point: Počet kyberútoků dosáhl historického maxima, vzrostl o 75 %
Obrazem: Hříšný byznys s AT Computers
Obrazem: Hříšný byznys s AT Computers
Denisa Arslanianová a Veronika Schieblová posilují marketing Samsungu v ČR a SR
Denisa Arslanianová a Veronika Schieblová posilují marketing Samsungu v ČR a SR
Gartner: Držte si klobouky, investice do IT v Evropě příští rok vyrostou o 8,7 %
Gartner: Držte si klobouky, investice do IT v Evropě příští rok vyrostou o 8,7 %
GFI Software: Umělá inteligence v IT bezpečnosti automatizuje rutinní činnosti
GFI Software: Umělá inteligence v IT bezpečnosti automatizuje rutinní činnosti
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty