Společnost Netgear oznámila, že rozšiřuje technickou podporu poskytovanou svým zákazníkům v českém jazyce. Kromě telefonické a e-mailové komunikace lze nyní nově využívat také speciální webové stránky, na nichž mohou zákazníci průběžně pokládat dotazy týkající se domácích i podnikových produktů Netgear, stahovat manuály či se informovat o produktových novinkách.
Webové stránky technické podpory mají nabídnout kompletní předprodejní a poprodejní podporu všem existujícím i potenciálním zákazníkům a obchodním partnerům. Prostřednictvím on-line formuláře se lze obrátit na vyškolené specialisty, kteří zákazníkům zodpoví jejich dotazy a pomohou řešit technické problémy.
Zákazníci mohou kontaktovat technickou podporu prostřednictvím webových stránek www.lsg-systems.cz/netgear, ale také napřímo mailem podpora@netgear.cz nebo telefonicky na čísle 245 002 240. Obě tyto možnosti jsou dostupné v pracovní dny od 9:00 do 18:00, resp. v pátek do 17:30.
Otestovali jsme, zda webová podpora již skutečně funguje a jakou má odezvu. Na testovací dotaz položený v pátek 14. 10. v 10:33 přišla odpověď v pondělí 17. 10. v 10:00.
Zdroj: Netgear