Německá pobočka přiblížila Arctic evropským zákazníkům

5. 1. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Arctic
Společnost otevřela pobočku v rámci expanze na severní a východní trhy.

Společnost Arctic, švýcarský výrobce komponentů a příslušenství, si pochvaluje otevření německé pobočky, ke kterému došlo v roce 2014. Podle Petera Jankulowského, ředitele prodeje v Arcticu, se tím společnost přiblížila zákazníkům, distributorům, prodejcům, ale i koncovým zákazníkům.

Společnost vidí příležitost v rozvíjejícím se trhu příslušenství jako jsou headsety nebo reproduktory, ale i například v oblasti gamingu.

Portfolio společnosti zahrnuje chlazení pro CPU a GPU, headsety, reproduktory, nabíječky a powerbanky. V současnosti se snaží rozšířit svůj záběr do regionů Skandinávie, východní Evropy a Ruska. I k tomu má posloužit německá pobočka a její tým, který se dorozumí řadou evropských jazyků.

Arctic se v regionu EMEA snaží rozvíjet obchod primárně přes prodejní kanály. Jeho strategie je podle Jankulowského už od založení postavena na silný poměr ceny a výkonu.

Zdroj: Channel EMEA

Čtěte dále

IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS