Společnost Arctic, švýcarský výrobce komponentů a příslušenství, si pochvaluje otevření německé pobočky, ke kterému došlo v roce 2014. Podle Petera Jankulowského, ředitele prodeje v Arcticu, se tím společnost přiblížila zákazníkům, distributorům, prodejcům, ale i koncovým zákazníkům.
Společnost vidí příležitost v rozvíjejícím se trhu příslušenství jako jsou headsety nebo reproduktory, ale i například v oblasti gamingu.
Portfolio společnosti zahrnuje chlazení pro CPU a GPU, headsety, reproduktory, nabíječky a powerbanky. V současnosti se snaží rozšířit svůj záběr do regionů Skandinávie, východní Evropy a Ruska. I k tomu má posloužit německá pobočka a její tým, který se dorozumí řadou evropských jazyků.
Arctic se v regionu EMEA snaží rozvíjet obchod primárně přes prodejní kanály. Jeho strategie je podle Jankulowského už od založení postavena na silný poměr ceny a výkonu.
Zdroj: Channel EMEA