Největší jarní IT konference eD expo 2013 se koná již příští týden

28. 3. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: eD' system Czech
Tradiční partnerské setkání eD expo 2013 - největší jarní IT konference v České republice – se uskuteční již příští týden. Prvních 100 účastníků získá dárek.

Nenechte si ujít možnost setkat se v jeden den a na jednom místě s nejdůležitějšími hráči na poli distribuce IT.

Na eD expo 2013 máte možnost navštívit tematické workshopy a přednášky o nejnovějších produktech a technologiích. Celodenní konferenci zakončení hodnotná tombola. Prvních 100 účastníků navíc získá malý praktický dárek.

Pořádající eD system Czech vám nabízí možnost sjednat si předem schůzky s obchodníky a produktovými manažery prostřednictvím registračního formuláře na přihlašovacím webu.

Opět nebude chybět pestrý doprovodný program, herní zóna, soutěž o nejhezčí stánek a nejpoutavější přednášku.

Hlavní cenou soutěže v rámci konference bude dárkový šek v hodnotě 50 000 Kč, který může výherce uplatnit na luxusní zájezd, nákup v obchodním domě Ikea nebo dárkové passy Sodexo.

Zdroj: eD system Czech

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Ataccama: Tři čtvrtiny firem slaví úspěchy s AI, většina má i tak obavy, že bez ní zaspí dobu
Ataccama: Tři čtvrtiny firem slaví úspěchy s AI, většina má i tak obavy, že bez ní zaspí dobu
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
ČSÚ: Tuzemské tržby v ICT sektoru v roce 2023 přesáhly bilionovou hranici
ČSÚ: Tuzemské tržby v ICT sektoru v roce 2023 přesáhly bilionovou hranici
Twisto: Trendy v e-commerce bude diktovat AI i důraz na loajalitu zákazníků
Twisto: Trendy v e-commerce bude diktovat AI i důraz na loajalitu zákazníků