Softwarová společnost BizBox uvedla na trh svoji novou obchodní platformu s názvem BizBox, která umožňuje elektronické „obchodování nejen vydavatelům softwaru.“
Produkt a celý startup, který vznikl v polovině roku 2012, podporuje český investor Michael Rostock-Poplar.
Platforma BizBox má být navržena tak, aby obchodní firmy dosáhly maximálních zisků při minimálních nákladech. Umožňuje prodejcům uskutečňovat on-line marketingové kampaně po celém světě bez jakékoli vstupní investice, dodává BizBox.
Řešení má zároveň snižovat rizika, se kterými se běžně internetoví obchodníci potýkají. Platforma nabízí ochranu proti zneužití platebních systémů, správu objednávek, podporuje vícejazyčné obchody a umožňuje uživateli využívat služby elektronického marketingu včetně hostingových služeb.
„Naše platforma BizBox nabízí pět hlavních výhod pro snadnější obchodování online – tvorbu vlastních webových prezentací, využití nástrojů online marketingu, podporu lokálních platebních metod, udržení kontaktu s novým zákazníkem a vyhodnocení výsledků online prodeje,“ uvedl v oznámení Milan Šorm, jednatel firmy BizBox.
E-commerce zdarma?
BizBox se rozhodl na trhu z počátku prosadit tím, že svou platformu nabízí bezplatně. „Rozhodli jsme se, že základní verzi zpřístupníme firemním zákazníkům zdarma. Velmi nám záleží na kvalitní podpoře, kterou hodláme našim novým partnerům a jejich koncovým zákazníkům nabízet, proto věřím, že s naším novým produktem brzy předběhneme konkurenci,“ říká ve zprávě Milan Šorm.
Další cenové balíčky jsou odstupňovány od 99 do 899 dolarů podle funkcí a rozsahu služeb (viz ceník). Placená nabídka však zatím není dostupná. Předpokladádané datum spuštění prodeje je říjen 2013.
Přímý prodej bude realizován skrze bizboxlive.com. Dalé bude platformu nabízet partnerská síť marketingových a webdesignerských agentur, kterou společnost právě buduje.
Dceřinná společnost BizBox Customer Services pak poskytuje zákazníkům další přímé služby.
E-commerce v cloudu
Veškeré služby platformy BizBox jsou dostupné prostřednictvím cloudu (Amazon Web Services), který využívá sítě CDN. Platforma se tedy spravuje přes internetový prohlížeč a data jsou uložena ve vzdáleném datovém centru.
Společnost očekává, že se v průběhu jednoho roku BizBox samostatně uživí a během tří let se rozšíří na nejvýznamnější trhy světa a dokáže tak svůj globální potenciál.
Vývojáři společnosti BizBox mají předchozí zkušenosti s realizací několika rozsáhlých prodejních portálů se softwarem na trzích v USA, Velké Británii, Německu nebo Číně, uvádí BizBox v oznámení. Na základě těchto zkušeností pak firma vyvinula BizBox.
Zdroj: BizBox, ChannelWorld