Společnost Shoptet uvedla, že její platební brána Shoptet Pay získala za první tři měsíce svého fungování téměř 2 000 e-shopů, na kterých proběhlo zhruba 100 000 transakcí.
„Z prvních kvartálních výsledků vidíme, že je platební brána pro naše zákazníky zajímavým nástrojem, který jim může usnadnit podnikání. To je pro nás jasnou známkou toho, že podobné technologické kroky vpřed mají smysl,“ uvedl šéf Shoptet Pay Ondřej Buben.
Platební brány jsou podle společnosti třetí nejoblíbenější platební metodou mezi e-shopy fungující na Shoptetu. Aktuálně je využívá 18 % zákazníků. Řadí se tak ihned za platbu v hotovosti, kterou využívá 35 % klientů a převod částky na účet (30 %).
I to byl podle Shoptetu jeden z důvodů, proč se firma rozhodla následovat vzrůstající trend komplexních platebních řešení a integrovat vlastní platební bránu do všech e-shopů, které běží na její platformě. Pro potřeby Shoptet Pay navíc vznikl speciální interní tým.
Zdroj: Shoptet