Cyklus přednášek a workshopů, který se nesl v duchu „motorkářského srazu“ v uplynulých měsících přilákal přes 1 500 účastníků z toho 930 unikátních firem z řad prodejců, uvedlo AT Computers v tiskovém oznámení.
Podzimní setkání se svými partnery, resellery a vendory letos ATC pojalo jako motosraz, který začínal již dopoledne a oživoval přednášky a prezentace jednotlivých vendorů nebo zástupců pořádajícího distributora.
Večery se pak nesly v duchu rockové muziky, krásných žen a silných chlapů. Na každé akci zaznělo přes 25 odborných prezentací a nechyběla ani výstava nejnovějších produktů.
„Snažíme se vdechnout našim partnerským setkáním jedinečnou atmosféru. Proto nás velice těší, že je o ně pořád tak velký zájem. Jsou pro nás vynikající příležitostí dozvědět se více o produktových novinkách a trendech. V neposlední řadě je to skvělá možnost přiblížit se našim obchodním partnerům a zjistit, co je trápí a jaké jsou jejich představy o naší vzájemné spolupráci,“ uved v tiskovém oznámení Martin Wanke marketingový ředitel AT Computers.
Partnerská setkání letos AT Computers odstartovalo na začátku září v hotelu Jezerka, poslední zastávkou bylo setkání ve slovenském Podbanském.
Zdroj: AT Computers