Společnost Microsoft upravuje prodejní dohodu na Office 365, aby více motivovala partnery jej agresivněji nabízet na trhu.
Kurt DelBene, prezident divize Microsoft Office, uvedl na Worldwide Partner Conference v Torontu, že společnost chce usnadnit prodej Office 365 a zvýšit ziskovost partnerů.
Microsoft v konečném důsledku nechá partnery fakturovat služby Office 365 přímo a dovolí jim spojit jednu fakturu s doplňkovými službami, které poskytují navíc k ceně softwaru. To bude možné díky nové iniciativě zvané Office 365 Open Program. Navíc společnost partnerům umožní si vydělat až 23 bodů marže v prvním roce prodeje Office 365, což je o 11 bodů více, než je dnes pro většinu partnerů možné, dodal DelBene.
Steve Balmer, CEO společnosti, uvedl, že výrobce pracuje na nových funkcích Office 365 včetně způsobů, které mají partnerům a jejich zákazníkům usnadnit jeho nasazení.
Pro cloudový balík aplikací pro spolupráci a e-mail, který byl uveden na trh před rokem, Microsoft stále nezveřejnil data o jeho prodeji a dosaženém obratu.
Zdroj: IDG News Service