Microsoft oznámil plán na reorganizaci, která se dotkne týmů zaměřených na prodej, služby a partnerský kanál. Cílem změn, které začnou být zaváděny k 1. 2. 2017, je konsolidace různých týmů pod jednu „střechu“. Informoval o tom server ZDNet.
Výraznou změnou je spojení divizí Enterprise & Partner Group (EPG) a Small and Mid-Market Solutions and Partners (SMS&P) do jedné entity po vedením Chrise Webera, dosavadního šéfa druhé jmenované skupiny.
Firma tak spojuje dosud oddělené divize pro malé a střední, resp. podnikové segmenty a podobně od dalších reorganizačních změn si od toho slibuje větší synergii a užší spolupráci. Podle neoficiálního vyjádření Microsoftu nebude s reorganizací spojeno žádné propouštění.
Pokud jde o partnery, Microsoft nově vytvoří divizi One Commercial Partner, která v sobě spojí dosud samostatně působící partnerské týmy napříč celou společností. Divizi povede viceprezident Ron Huddleston.
Novinkou bude jednotka nazvaná Microsoft Digital, která se zaměří na podporu partnerů a zákazníků při zavádění a používání cloudových produktů společnosti. Tuto jednotku povede viceprezident Anand Eswaran, který zároveň podvede i divizi služeb Microsoft Services.
Spojení se dočkají také divize Worldwide Public Sector a Industry Businesses, které dosud fungovaly samostatně a zaměřovaly se na zákazníky z veřejného, resp. průmyslového sektoru. Spojenou divizi povede viceprezidentka Toni Townes-Whitleyová.
Změn se dočkají i akce pořádané Microsoftem. Společnosti již koncem loňského roku oznámila, že její každoroční partnerské setkání Worldwide Partner Conference se bude nově jmenovat Microsoft Inspire. Letošní ročník se koná ve Washingtonu mezi 9. a 13. 7.
Zásadnější změnou je pak spojení několika interněji zaměřených akcí. Dosud samostatná setkání MGX, TechReady a Solution Specialist Sales Summit se mají nově konat společně v podobě jedné velké konference.
Zdroj: ZDNet