Společnost Microsoft představila nový portál Microsoft Pinpoint, který umožňuje firmám a organizacím vyhledávat a vybírat z 3300 partnerských firem Microsoftu v České republice. Nový web s prvky sociálních sítí umožní potenciálním zákazníkům partnery vyhledávat podle různých kritérií a hodnotit je.
„Naši zákazníci měli dosud několik možností, jak najít správného dodavatele, ať už jde například o katalog partnerů, vyhledávač řešení nebo web autorizovaných prodejců. Cílem Microsoft Pinpoint je integrovat hlavní informace z těchto webů do jediného portálu a tím jim celý proces výběru usnadnit,“ uvedl v tiskovém oznámení Martin Tolar, obchodní ředitel pro malé a střední firmy ve společnosti Microsoft.
Funkce pro firmy
Portál Microsoft Pinpoint obsahuje podrobné profily partnerských společností včetně aplikací a služeb, které nabízí. Veškeré informace o sobě a své nabídce mohou partneři sami upravovat. V adresáři lze vyhledávat například podle sídla nebo úrovně partnera, oboru či typu potřeby zákazníka, doby od uvedení aplikace na trh a podobně.
Novinkou v oblasti výběru dodavatele aplikací a služeb založených na technologiích společnosti Microsoft je pak možnost vkládat na portál zákaznické recenze. Zákazníci mohou hodnotit jak samotné partnery, tak i jejich aplikace a služby. Hodnocení pak slouží ostatním návštěvníkům portálu jako reference usnadňující jim jejich vlastní výběr.
Funkce pro partnery
Partneři mohou na portálu získat analýzy vyhledávání přístupu ke svým profilům a podle výsledků pak reagovat a upravovat sdílené informace pro svou cílovou skupinu.
Podle nedávné studie společnosti IDC vytvořil Microsoft a jeho síť 640 000 partnerů za rok 2010 podle odhadů tržby v hodnotě 580 miliard dolarů. V roce 2007 to přitom bylo 475 miliard, tedy o 100 miliard méně.Další informace naleznete již brzy v aktuálně připravovaném rozhoru s Jonem Roskillem, viceprezidentem celosvětové partnerské sítě Microsoftu.
Nový portál Microsoft Pinpoint můžete nalézt a vyzkoušet zde.
Zdroj: Microsoft, ChannelWorld