Společnost Microsoft představila na konferenci Microsoft Business Forward vylepšené aplikace pro segment podniků ve třech klíčových oblastech: podnikové procesy, implementování inteligentních prvků a nové možnosti aplikační platformy.
Stvořeno pro obchodníky a marketéry
Cílem softwarových novinek je urychlí transformaci podnikových obchodních modelů. Microsoft soudí, že firmy, které si chtějí udržet svůj růst, budou muset začít uvažovat o procesech v rámci svého podnikání jinak než doposud.
Firemní zákazníci budou mít brzy k dispozici například nástroj Microsoft Dynamics 365 for Marketing sloužící k automatizaci marketingových aktivit firem, které potřebují více než jen základní e-mailový marketing ke zvyšování konverzí.
Pro zjednodušení nabídky Dynamics 365 a ulehčení výběru Microsoft představil i novou variantu aplikace Dynamics 365 for Sales Professional, která zefektivňuje a automatizuje prodejní procesy ve firmách s týmy každé velikosti.
Umělá inteligence ve službách byznysu
Dynamics 365 se zároveň dočká posílení o umělou inteligenci. Verze Dynamics 365 for Sales například dostane funkci Relationship assistant, která prodejcům umožní nastavovat upozornění a připomínky, aby mohli snadněji udržovat a rozvíjet vztahy se zákazníky.
Funkce Auto Capture with Outlook má prodejcům zase ušetřit čas analyzováním e-mailů, vyhledáváním relevantních zpráv a jejich sledováním přímo v aplikaci. Další funkce s názvem Email engagement pak na základě e-mailů pomůže vytipovat zákazníky s největším potenciálem.
Microsoft rovněž uvádí novou sérii aplikací pod názvem Power BI Insights, jež umí poskytovat analýzy šité na míru specifickým obchodním scénářům, ať už se jedná o marketing, obchod, služby, provoz, finance anebo lidské zdroje.
Zákazníci navíc mohou do analýz zahrnout i data od třetích stran, aby zvýšili relevantnost a přesnost analýzy. Aplikace Power BI Insights je možno individuálně nastavovat v prostředí Power BI a dále přizpůsobovat s využítím výkonných datových služeb Azure.
Řešení Power BI for Sales Insights bude zahrnovat i funkce Dynamics 365 for Sales, což zákazníkům umožní využít funkce Relationship analytics, jež nabídne analýzu zdraví obchodních vztahů vypočítanou na základě dat získaných z transakcí, konverzací a e-mailů.
Data získaná z obsahu konverzací či jejich frekvence a úrovně interakcí získaných prostřednictvím Dynamics 365, e-mailu nebo sociálních sítí pak zpracuje další funkce s názvem Predictive lead scoring, jež umožní předpovídat budoucí vývoj vztahu s daným klientem.
Nové řešení Dynamics 365 Business Central představuje jednotné místo pro řízení financí, provozu, obchodu a služeb zákazníků. Ti současně dostávají příležitost snadno upgradovať účetní software a ERP systémy. Systém je plně integrovaný s dalšími cloudovými službami Microsoftu, např. s Office 365.
Centrála může být dále upravena nebo rozšířena podle potřeb jednotlivých oborů podnikání např. o PowerApps, Microsoft Flow nebo Power BI. Systém rovněž poskytuje kompletní přehled o podnikání a je flexibilní a snadno přizpůsobitelný, tak aby vyhověl měnícím se potřebám byznysu.
Chybí vám aplikace? Tak si ji postavte
Microsoft v neposlední řadě přichází s Business Application Platform, která slouží k rozšiřování, přizpůsobování a vývoji nových aplikací, přidružených či nástavbových k Dynamics 365 apps s PowerApps a Power BI.
Významnou aktualizaci dostane také Common Data Service, který je základem PowerApps a jednotným datovým základem aplikací Dynamics 365. Ten nově přinese rozšířené možnosti vytváření sofistikovaných řešení pro byznys.
Kombinace těchto nových prvků s vysoce produktivní aplikací PowerApps má zákazníkům otevřít nový potenciál pro přizpůsobování již existujících aplikací napříč Dynamics 365 a Office 365 či možnost rychlého vytvoření zcela nových aplikací podle svých potřeb.
Zdroj: Microsoft