Spolu s tím, že letos Microsoft uvádí nejzásadnější změny ve svých hlavních produktech – operačním systému Windows a kancelářském balíku Office, se rozhodl provést redesign i firemního loga.
Změna přichází po pětadvaceti letech. Nový design má držet stejnou linii, jaká se prolíná logy Windows 8, Windows Phone 8, služeb Xbox a nové verze Office.
Microsoft na blogu uvádí, že nová vlna produktů má nejenže na ně změnit pohled, ale představuje také novou éru Microsoftu, kterou inovované logo odráží.
Logo se skládá ze dvou komponent – logotypu a symbolu. Pro logotyp (text „Microsoft“) výrobce použil font Segoe, který používá také pro své produkty v marketingové komunikaci. Symbol skládající se ze čtyř barevných čtverců má představovat rozmanité portfolio produktů.
Počínaje 23. 8. 2012 rozjel Microsoft rembranding veškeré své komunikace. Zároveň upozorňuje, že bude trvat nějakou dobu, než se mu podaří všechna původní loga nahradit.
Zdroj: blogs.technet.com