Microsoft kupuje Wand Labs kvůli jeho zkušenostem s chatovacími aplikacemi

20. 6. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: IDG News Service
Microsoft chce použít know-how akvírované firmy k vývoji chatbotů a virtuálních asistentů, které v budoucnu nahradí lidské pracovníky na některých pozicích.

Microsoft oznámil akvizici společnosti Wand Labs, vývojáře chatovací aplikace pro iOS. Tým Wandu se po dokončení obchodu stane součástí divize Microsoftu vyvíjející platformy a začne pracovat na vývoji inteligentních chatbotů a virtuálních asistentů.

Slovní spojení „konverzace jako platforma“ se často objevovalo během jarní konference Microsoft Build a akvizice expertů na chatovací software se nyní stává součástí širší strategie Microsoftu poskytovat pohodlnou interakci mezi lidmi a stroji.

Microsoft (a nejen on) chce v budoucnu nabízet softwarová řešení, která nahradí některé lidské pracovníky. Tato automatizace se má objevit například v centrech zákaznické podpory, na recepcích a dalších místech.

Důvodem, proč firma kupuje právě Wand, je zkušenost týmu společnosti s integrací kódu třetích stran, sémantikou a konverzačními rozhraními. CEO Wand Labs Vishal Sharma oznámil, že provoz služeb bude po završení akvizice ukončen.

bitcoin školení listopad 24

Oznámení o akvizici přišlo několik dní poté, co Microsoft zveřejnil svůj záměr koupit sociální síť LinkedIn za více než 26 miliard dolarů.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi