Společnost Microsoft oznámila akvizici společnosti Parature, vyvíjející cloudový software pro samoobslužné portály zákaznické podpory.
Koupě je krokem k zaplnění mezery v nabídce produktů Dynamics CRM (customer relationship management), kde Microsoftu chybí, co Parature nabízí, tj. báze znalostí, péče o klíčové zákazníky, chat, mobilní přístup, možnosti dotazníků a zpětné vazby, monitoring sociálních sítí a propojení s Facebookem.
Fred Studer, generální ředitel marketingu Dynamics, uvedl, že akvizice následuje po období partnerství a stávajících přibližně sto zaměstnanců Parature přejde pod Microsoft. Ke koupi podle Freda Studera došlo poté, co Microsoft přijal přesvědčení, že samoobslužná zákaznická podpora se mezi zákazníky stává oblíbenou.
„Myslíme si, že většina zákazníků bude preferovat samobsluhu před telefonátem do starého dobrého call-centra a rozhovorem s pracovníkem podpory,“ uvedl Fred Studer.
Dále uvedl, že korporace brzy zveřejní bližší pohled na to, jak bude software od Parature zahrnut do Dynamics.
Finanční podmínky akvizice nebyly zveřejněny.
Zdroj: IDG News Service