Společnost Eset oznámila změny v interní struktuře oddělení marketingu české pobočky. Rozvoj marketingové automatizace, návrh a implementace dlouhodobé CLM strategie i rozvoj webových služeb převzala Michaela Kadlečková.
„Mým hlavním cílem bude rozvíjet e-commerce, rozvinout marketingovou automatizaci a navrhnout dlouhodobou strategii pro CLM i realizaci souvisejících aktivit a projektů s cílem ještě většího přiblížení se našim zákazníkům, a to jak v segmentech B2B, tak B2C,“ nastiňuje nová posila Esetu.
Kadlečková do společnosti přišla z firmy Kverneland, kde působila na pozici marketingové manažerky. V minulosti působila mimo jiné jako specialistka online marketingu Letiště Praha či jako E-Commerce Lead ve společnosti Panasonic.
Je absolventkou Univerzity Hradec Králové v oboru informační management, ve volném čase se věnuje cestování.
Změna kompetencí marketingového oddělení
Ve vedení marketingového oddělení i jednotlivých týmů zůstávají stejné osoby, změnou ale prošlo rozdělení kompetencí. V nové struktuře Šárka Píšová zastává pozici Marcom manažerky, v rámci které řídí veškeré onlinové i offlinové komunikační aktivity a marketingový program na podporu aktivit sítě resellerů.
Ondřej Šafář, manažer PR a komunikace, který vede externí i interní komunikaci a CSR aktivity společnosti, převzal vedení komunikačních projektů na sociálních sítích a interní tvorbu audiovizuálního obsahu a kampaní. Marketingové oddělení vede ředitel Jaroslav Fabián.
Zdroj: Eset