Mediaresearch: Slovenští zákazníci jsou s nákupy v e-shopech spokojeni

29. 7. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: © goodluz - Fotolia.com
Slovenští zákazníci e-shopů jsou podle průzkumu agentury Mediaresearch Slovakia za poslední rok se službami internetových obchodníků převážně spokojeni. O jaký sortiment je největší zájem?

Velmi dobré zkušenosti s nákupem v internetových obchodech za posledních dvanáct měsíců má necelá třetina (31 %) jejich slovenských zákazníků. Vyplývá to z průzkumu agentury Mediaresearch Slovakia. 

Dalších 62 % respondentů označilo své zkušenosti s internetovými obchody v posledních dvanácti měsících za spíše dobré s tím, že nakupování na internetu víceméně splnilo jejich očekávání. Celkově lze tedy říci 93 % respondentů je za poslední rok spokojeno se službami e-shopů.

Naopak spíše špatné zkušenosti mají jen 2 % respondentů. Pouhé 1 % respondentů označilo své zkušenosti s nákupem v internetových obchodech za posledních dvanáct měsíců za vyloženě špatné. Celkově 5 % oslovených pak nedokázalo konkrétně odpovědět.

Elektronika až za knihami, oblečením a obuví

Podle průzkumu agentury Mediaresearch Slovakia mají slovenští respondenti největší zkušenosti s online nákupem knih, oblečení a obuvi. Zboží spadající do tohoto sortimentu v posledních 12 měsících od internetových obchodníků zakoupilo více než 40 % respondentů.

Zhruba čtvrtina respondentů pak během posledního roku v e-shopech nakupovala mobilní telefony, stolní či přenosné počítače, počítačové komponenty a příslušenství.

Agentura Mediaresearch Slovakia k tomu dodala, že v posledních letech na Slovensku roste poptávka po oblečení a obuvi, mobilních telefonech, hračkách a dovolených od internetových obchodníků. Muži prý nejčastěji nakupují knihy, ženy pak oblečení a obuv.

bitcoin školení listopad 24

Do průzkumu bylo zapojeno 1 025 respondentů ze slovenského národního panelu starší 15 let, kteří za poslední rok nakoupili alespoň jednou v internetovém obchodě.

Zdroj: Mediaresearch Slovakia

Čtěte dále

Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě