Marketingový tým společnosti Lenovo má novou posilu v podobě Mateje Huštáka (33), který nastoupil na pozici senior marketing specialist pro segment malých a středních firem (SMB). Na této pozici je zodpovědný za plánování a realizaci marketingových aktivit Lenova v daném segmentu.
Věnovat se bude především channel marketingu produktové řady Think, datových úložišť a serverů a marketingové podpoře projektu Mid Market zaměřeného na koncové zákazníky. Na starosti bude mít také organizaci B2B a B2C akcí.
Před nástupem do společnost Lenovo působil Matej Hušták ve společnosti Samlerhuset Group, kde jako marketingový manažer zodpovídal za prodejní výsledky firmy v České republice a na Slovensku. Předtím pracoval v agentuře Mindshare Praha.
Matej Hušták vystudoval obor business administration na City University of Seattle. K jeho zálibám patří zejména hudba, lyžování a fotbal. Volný čas nejraději tráví se svou rodinou.
Zdroj: Lenovo