Matej Hušták vede marketing Lenova v segmentu SMB

24. 1. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Lenovo
Hlavní zodpovědností Mateje Huštáka je plánování a realizace marketingových aktivit Lenova pro segment malých a středních firem. Na starosti má channel marketing pro koncová zařízení řady Think i řešení pro datacentra.

Marketingový tým společnosti Lenovo má novou posilu v podobě Mateje Huštáka (33), který nastoupil na pozici senior marketing specialist pro segment malých a středních firem (SMB). Na této pozici je zodpovědný za plánování a realizaci marketingových aktivit Lenova v daném segmentu.

Věnovat se bude především channel marketingu produktové řady Think, datových úložišť a serverů a marketingové podpoře projektu Mid Market zaměřeného na koncové zákazníky. Na starosti bude mít také organizaci B2B a B2C akcí.

Před nástupem do společnost Lenovo působil Matej Hušták ve společnosti Samlerhuset Group, kde jako marketingový manažer zodpovídal za prodejní výsledky firmy v České republice a na Slovensku. Předtím pracoval v agentuře Mindshare Praha.

Matej Hušták vystudoval obor business administration na City University of Seattle. K jeho zálibám patří zejména hudba, lyžování a fotbal. Volný čas nejraději tráví se svou rodinou.

Zdroj: Lenovo

Čtěte dále

IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS