Milan Duda na postu marketingového ředitele CZC.cz střídá Michala Gabriela, který se v týmu bude nadále věnovat strategickým projektům.
Posledního tři a půl troku strávil Milan Duda v Lékárně.cz, kde se jako marketingový ředitel věnoval zejména strategickému rozvoji a budování brandu, performance, user experience a obsahovému marketingu.
Před nástupem do Lékárny.cz měl téměř dva roky na starosti brandovou a korporátní komunikaci obchodního portálu Aukro.cz. Profesní zkušenosti sbíral také jako specialista komunikace u operátora Telefónica O2.
Duda vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze a o jeho první seznámení s výpočetní technikou se před lety postaral Didaktik M.
Jak v oznámení uvádí, mimo pracovní svět mu baterie spolehlivě dobíjí jeho dvě malé dcerky, kterým společně s manželkou dává většinu volného času. Ten zbývající tráví sportem, vařením nebo kutilstvím, které si již nedokáže představit bez podpory YouTube.
Zdroj: CZC.cz