Společnost Adform oznámila, že na pozici platform solutions consultant v pražské pobočce nastoupil Marek Pohanka. V nové roli bude zodpovídat za klíčové zákazníky Adformu v České republice a na Slovensku.
Bude tak v každodenním kontaktu nejen s mediálními agenturami a největšími přímými zadavateli na trhu, ale také s technologickými partnery, se kterými Adform na lokálním trhu spolupracuje.
„Je pro mne velkou výzvou přejít na stranu technologického partnera a hlouběji a detailněji se ponořit do problematiky RTB. […] Doufám, že svému novému týmu přinesu nový úhel pohledu i nové inovativní nápady,” uvedl k výzvám do budoucnosti Pohanka.
Marek Pohanka do Adformu přichází z mediální agentury Omnicon Media Group, kde působil tři a půl roku a na pozici head of programmatic vedl RTB tým. Vystudoval Českou zemědělskou univerzitu, obor provoz a ekonomika.
Zdroj: Adform