Společnost Alza.cz oznámila, že jejím novým marketingovým ředitelem se v srpnu 2021 stal Marek Dvořák. Top management firmy se zároveň rozšířil o Juraje Bónu, jenž nastoupil na pozici ředitele Alza pro Firmy.
Dvořák do Alzy přichází z japonského pivovarnického holdingu Asahi a přináší více než patnáctiletou marketingovou zkušenost se strategickým budováním silných spotřebitelských značek, jako je například Pilsner Urquell, na českém trhu i v zahraničí.
Bóna nastupuje do Alza.cz po téměř dvaceti letech strávených v telekomunikacích pod vlajkou T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom, kde působil na různých odděleních, od financí přes obchod až po marketing.
Naposledy zde pracoval jako Chief Country Officer pro ČR. Ve své nové roli povede klíčový segment firemních zákazníků napříč všemi trhy, na kterých Alza působí.
Oba nově jmenovaní ředitelé budou podřízení přímo představenstvu společnosti. „Věříme, že jejich zkušenosti z velkých nadnárodních firem budou cenným vkladem do dalšího růstu Alzy jak v zahraničí, tak na domácích trzích ČR a SR,“ uvedl Petr Bena, místopředseda představenstva Alza.cz.
Zdroj: Alza.cz