Fintech Mallpay, jenž v České republice poskytuje odložené platby, oznámil, že se mění na Skip Pay. Nový název je podle společnosti posledním krokem transformace, která s sebou mimo jiné přináší výrazné rozšíření služeb. K definitivní změně názvu i služeb dojde 7. 10. 2022.
Nově bude Skip Pay rozvíjet koncept takzvaného chytrého nakupování, které umožní vyřešit v jedné službě nákup od platby až po případnou reklamaci nebo vratku. Ta půjde vyřídit na několik kliknutí přímo v aplikaci.
„Na celý proces nakupování on-line jsme se podívali celistvě a pochopitelně očima zákazníka. A dokázali ošetřit všechna slabá místa spojená nejen s placením, ale s celým nákupem,“ uvádí Richard Kotrlík, CEO Skip Pay.
Nákupy bez navýšení
Skip Pay zároveň vstupuje na trh s novým produktem Skip Třetina, který by měl obchodníkům pomoci zvládnout vánoční sezonu. Novinka umožní zaplatit ve vybraných e-shopech zboží ve třech po sobě jdoucích splátkách bez jakéhokoli navýšení.
Identifikace zájemce proběhne digitálně přes BankID, k dokončení nákupu bude stačit uložit platební kartu, ze které se jednotlivé splátky automaticky uhradí v konkrétní den v měsíci. Pro celý trh bude Skip Třetina otevřena na konci října.
„Třetina chce být tím nejvýhodnějším win-win modelem pro letošní vánoční sezonu,“ potvrzuje Kotrlík s tím, že i u Třetiny bude Skip Pay bedlivě hlídat, komu ji umožní využít.
„Skip Třetina má přinést jednoduché a chytré, ale také zodpovědné nakupování. Tomu je samozřejmě podřízen i náš skóring, který ji nabídne jen zákazníkům, pro které je využití takové služby bezpečné a kterým by v budoucnu neměl způsobit problémy. Na obchodnících pak bude, jaké zboží s ní dovolí nakupovat,“ uzavírá.
Zdroj: Skip Pay