Fintech Mall Pay uvádí, že rok 2020 pro něj byl v mnoha ohledech rekordní. I díky zisku licence na poskytování platebních služeb a uvedení nových produktů včetně platební karty se mu podařilo zprostředkovat platby v řádu stovek milionů korun a meziročně vyrůst na zhruba dvojnásobek.
Počet pravidelně nakupujících zákazníků podle společnosti poprvé přesáhl hranici 60 000, přičemž celkový počet uživatelů se přiblížil čtvrt milionu. Celkem Mall Pay loni zprostředkoval asi 130 000 plateb, tedy o 100 % více než v předchozím roce.
Průměrná výše nákupu s Mall Pay se pohybovala kolem 1 200 korun, přičemž i v roce 2020 byly nejaktivnějšími uživatelkami matky s malými dětmi. Oproti roku 2019 stoupl počet nákupů zboží denní potřeby a využívání odložené platby u online služeb.
Společnost odhaduje, že za nárůstem transakcí stojí především start nových skipovacích účtů, které Mall Pay představil v říjnu. Účty s vlastní skipovací platební kartou – tedy Plus a Komplet – aktivovala více než tisícovka nových klientů.
„Zájem o skipovací karty se zatím blíží našim optimistickým odhadům. Karty jsme v průběhu posledních měsíců distribuovali v podstatě do celé republiky a naprostá většina z nich začala být okamžitě využívána,“ uvádí Adam Kolesa, CEO Mall Pay.
Plány pro další růst
Fintech dále uvádí, že dařilo se i spolupráci s partnery, tedy e-shopy, kde je Mall Pay integrován přímo do platební brány a lze jej využít i bez skipovací karty. Těch má Mall Pay momentálně zhruba 160 – tedy pětkrát více než před rokem.
Mall Pay v letošním roce plánuje celou řadu novinek a vylepšení. Ještě více by se měl zjednodušit onboarding při zřizování účtů, k fyzickým kartám přibudou i virtuální a zároveň se rozšíří nabídka letošním doplňkových služeb pro klienty.
Společnost představí i nové produkty, například investice propojené se skipovací kartou. Počet partnerských e-shopů by měl podle plánu přesáhnout tři stovky, u desítek partnerů je Mall Pay připraven zdarma aktivovat pojištění produktů nebo prodlouženou záruku.
Zdroj: Mall Pay