Platební služba Mall Pay ze skupiny Mall Group slaví první rok na trhu. Společnost uvádí, že služba celkově oslovila více než 70 000 zákazníků a za posledních dvanáct měsíců narostla v počtu transakcí o 500 %.
Zároveň se jí podařilo dokončit vstup strategického partnera ČSOB a do budoucna se chystá představit například vlastní platební kartu. V příštím roce služba dle vyjádření Mallu cílí až na 100 000 aktivních zákazníků a stovku partnerů.
5 000 častých zákazníků
Historie Mall Pay sahá do roku 2014, kdy vznikla služba Kup Najisto, která jako jedna z prvních začala nabízet českým zákazníkům odloženou platbu. Po začlenění do skupiny Mall Group pak ke konečnému rebrandingu, obměně týmu i strategie a vznikl tak současný Mall Pay.
Asi pětina z 70 000 zákazníků služby nakupuje pravidelně, přes 5 000 z nich se pak dle společnosti řadí mezi časté zákazníky, kteří nakupují pomocí odložené platby několikrát za měsíc. Průměrná hodnota transakce je nyní 1 200 Kč.
Mall Pay v současné době čeká integrace do platební brány ČSOB nebo rozšíření doplňkových služeb. Samotná odložená platba se tak v rámci celé platební služby stane jedním z vícero benefitů.
„Sestavujeme celý ekosystém partnerských benefitů, které budou moci zákazníci pravidelně využívající Mall Pay čerpat. Ať už se jedná o dopravu zdarma u jednotlivých e-shopů, výrazně delší dobu splatnosti nebo automatické slevy na nákupy,“ zmiňuje Adam Kolesa, šéf Mall Pay.
Odložená platba je podle Kolesy nejrychleji rostoucí platební metodou současné e-commerce. Do dvou let by podle něj mohlo pomocí odložené platby zajištěno kolem 5 % všech nákupů v české e-commerce.
Zdroj: Mall Pay