Služba Mall Pay odhaduje, že letošní vánoční sezona se díky koronaviru ponese v duchu výrazných změn v platebních metodách, které budou online hráči preferovat. Situace bude podle Mallu nahrávat zejména odložené platbě.
Mall Pay proto očekává až třetinový růst zájmu. Ten se ostatně podle Mallu projevuje už nyní – jen za posledních 6 měsíců zdvojnásobil počet zapojených partnerů, kterých nyní nabízí přes sto.
Internetový obchod uvádí, že závěr roku a vánoční sezona tradičně generují asi třetinu obratu celé české e-commerce. Letos by však celkové obraty mohly vyhoupnout ještě výše nad očekávaných 62 miliard korun.
V krizi více lidí vyzkouší e-commerce
Opatření související s covidovou krizí navíc mají podle Mallu potenciál přivést do online prostředí nové cílové skupiny, které jsou jindy věrné spíše kamenným obchodům. Pro e-shopy však nebude jednoduché tuto příležitost využít.
Pro ohlídání vlastní cash-flow a bezpečnosti by e-shopy mohly začít opět preferovat platbu předem a omezovat dobírku, která je však pro většinu zákazníků stále nejdůležitější platební metodou.
Mall Pay proto očekává, že zájem o odloženou platbu meziročně vzroste o 40 % a do konce roku ji poprvé využijí desítky tisíc nových zákazníků. Služba v posledním půl roce více než zdvojnásobila počet zapojených e-shopů, další desítky se pak připravují na onboarding.
Zdroj: Mall Pay