Fintech Mall Pay oznámil, že mění svou vizuální identitu. Nová značka přichází po třech letech od startu Mall Pay a symbolicky podtrhává změny, kterými služba prochází.
Mezi ně patří představení chytrých kreditek, možnost generování virtuálních karet, rozšíření partnerských e-shopů na více než 7 000 nebo vstup na trh s chytrým pojištěním v e-shopech.
I proto Mall Pay podle vlastních slov v logu opouští někdejší siluetu platební karty a spojuje se s jiným symbolem – značkou pro NFC platby.
„Chceme jasně deklarovat, že jsme digitálním inovátorem ve světě financí. I s novým logem chceme zákazníkům přinášet ta nejchytřejší řešení,” uvedl Adam Kolesa, šéf Mall Pay.
Velký krok k samostatnosti
Mall Pay vyzdvihuje, že nová vizuální identita je pro fintech jedním z kroků k větší samostatnosti. Zatímco v minulosti se značka graficky hlásila ke skupině Mall Group, nové logo se vydává vlastní cestou a představuje zcela samostatnou vizuální identitu.
Za redesignem stojí česko-dánské designové studio Blackfish, se kterým Mall Pay spolupracuje na úpravách vizuální komunikace od loňského roku.
Změna loga bude probíhat postupně – po digitálních kanálech dojde k jeho aktualizaci v aplikaci a velice brzy by se mělo objevit i na nových kartách.
Zdroj: Mall Pay