Společnost Mall Pay, součást skupiny Mall Group, oznámila, že za sebou má dosud nejlepší kvartál. Počet partnerů, kteří nabízí odloženou platbu Mall Pay jako jednu z platebních metod, stoupl na 46 a službu během kvartálu využil rekordní počet zákazníků.
Odložená platba se podle Mall Pay stále více prosazuje nejen v případě on-line obchodů, ale také v oblasti služeb. Částečně na tom má podíl koronavirová krize, jež podle společnosti poukázala na zcela nové způsoby využití odložené platby.
Mall Pay uvádí, že za první kvartál 2020 přes její službu nakoupilo 20 000 unikátních zákazníků, kteří udělali opakované objednávky v objemu desítek milionů korun. Průměrná hodnota nákupu činila necelých 1200 korun.
„Za poslední měsíce máme celou řadu nových způsobů využití – od opakovaných drobných plateb za každodenní rozvozy potravin po tak specifické případy, jako je platba za psychologickou konzultaci online,“ uvádí výkonný ředitel společnosti Adam Kolesa.
Během zbytku roku chce Mall Pay zúročit integraci do platební brány ČSOB, která ho přiblíží stovkám nových partnerů, ale také představit nový vlajkový produkt - prémiový účet s platební kartou. V současné době je v závěrečných fázích jednání o přidělení licence.
Zdroj: Mall Pay