Hlavní navigace

Mall.cz spouští službu Sledování objednávky

23. 1. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © mangostock - Fotolia.com
Nová služba dělá přesně to, co naznačuje její název. Díky propojení se systémy dopravců umožní v rámci zákaznického účtu sledovat podrobný stav zboží od objednání až do doručení.

Portál Mall.cz oznámil spuštění nové služby Sledování objednávky, která umožní přesně to, co napovídá její název. Veškeré informace od objednání až do doručení zboží si nyní zákazníci zobrazí přímo ve svém zákaznickém účtu.

Mall.cz uvádí, že spuštěním nové služby zákazníkům ulehčuje mnohdy komplikované sledování zásilek podle čísel u jednotlivých dopravců a vylepšuje tím zákaznickou zkušenost s nákupem.

Zákazník dostane k dispozici kompletní informace včetně kontaktních údajů dopravce, podrobné historie stavu objednávky, částky k úhradě, údajů kam a kdo objednávku doručuje a aktuálního stavu s předběžným termínem doručení.

Systém sledování je napojený na logistické centrum a všechny dopravce, které Mall.cz využívá. Prodejce uvádí, že je jedním z prvních e-shopů v ČR, který podobnou službu nabízí.

Zdroj: Mall.cz

Čtěte dále

Software602: Třetina českých firem téměř vůbec nedigitalizuje
Software602: Třetina českých firem téměř vůbec nedigitalizuje
TD Synnex je oficiálním partnerem pro školení Amazon Web Services
TD Synnex je oficiálním partnerem pro školení Amazon Web Services
Salesforce a Google Cloud společně poskytují autonomní agenty s AI
Salesforce a Google Cloud společně poskytují autonomní agenty s AI
Gartner: 75 % podniků bude do roku 2028 prioritizovat zálohování aplikací SaaS
Gartner: 75 % podniků bude do roku 2028 prioritizovat zálohování aplikací SaaS
Lucie Jahnová je novou ředitelkou týmu kybernetické bezpečnosti v Seyforu
Lucie Jahnová je novou ředitelkou týmu kybernetické bezpečnosti v Seyforu
Slack: Pět typů lidí, kteří definují budoucnost práce s umělou inteligencí
Slack: Pět typů lidí, kteří definují budoucnost práce s umělou inteligencí