Společnost Mall.cz oznámila spuštění chatbota jménem EVA (Elektronický Virtuální Asistent) pro platformu Facebook Messenger. EVA zatím umí zákazníkům pomoci s výběrem kávovaru, odpoví na nejčastější dotazy a usnadní reklamaci zboží.
Vývoj chatbota trval přes tři měsíce a zahrnoval navržení architektury, projektování, i prvotní textace. EVA je koncipována na bázi tzv. mission-learningu, má tedy schopnost se samostatně vyvíjet a bude neustále inovována.
Mall.cz plánuje, že by EVA měla v budoucnu obsáhnout celý sortiment v portfoliu e-shopu a rovněž nabízet zákazníkům vhodné doplňkové služby, jako jsou například možnosti expresního doručení nebo instalace spotřebiče.
Novinku jsme samozřejmě vyzkoušeli. EVA zatím působí jako referenční betaverze, jíž ostatně je, velká část komunikace probíhá formou klikání na nabízené odpovědi a textová komunikace zní poněkud šroubovaně.
Pokud se však EVA bude díky strojovému učení zlepšovat s každým dialogem, rozhodně se z ní může vyklubat něco zajímavého. Ostatně, posuďte sami.
Zdroj: Mall.cz, ChannelWorld