Lukáš Martinák posiluje marketingový tým Lenova

8. 6. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Lenovo
Nový marketing specialist v týmu české pobočky společnosti Lenovo bude mít na starost propagaci značky a jejích produktů ve spolupráci s partnery a dodaveteli. Zkušenosti si přináší ze společností Fitness Innovations a Mindshare.

Společnost Lenovo představila novou tvář ve svém marketingovém týmu. Lukáš Martinák (28) nastoupil na pozici marketing specialist a v týmu společnosti nahradil Alenu Týfovou. Jeho úkolem bude propagace produktů a značky Lenovo a zajištění marketingových aktivit ve spolupráci s obchodními partnery a dodavateli.

Před nástupem do Lenova působil Lukáš Martinák ve firmě Fitness Innovations jako projektový manažer zodpovědný za nové projekty a souvisejíc marketingové aktivity. Zkušenosti v marketingovém oboru získal také v agentuře Mindshare, kde pracoval jako client leadership executive.

Martinák vystudoval Českou zemědělskou univerzitu v Praze, obor Podnikání a administrativa. Mezi jeho koníčky patří zejména jízda na inline bruslích, street workout, cestování, dobré jídlo a elektronika.

Zdroj: Lenovo

Čtěte dále

IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS