Hlavní navigace

Lukáš Martinák posiluje marketingový tým Lenova

8. 6. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Lenovo
Nový marketing specialist v týmu české pobočky společnosti Lenovo bude mít na starost propagaci značky a jejích produktů ve spolupráci s partnery a dodaveteli. Zkušenosti si přináší ze společností Fitness Innovations a Mindshare.

Společnost Lenovo představila novou tvář ve svém marketingovém týmu. Lukáš Martinák (28) nastoupil na pozici marketing specialist a v týmu společnosti nahradil Alenu Týfovou. Jeho úkolem bude propagace produktů a značky Lenovo a zajištění marketingových aktivit ve spolupráci s obchodními partnery a dodavateli.

Před nástupem do Lenova působil Lukáš Martinák ve firmě Fitness Innovations jako projektový manažer zodpovědný za nové projekty a souvisejíc marketingové aktivity. Zkušenosti v marketingovém oboru získal také v agentuře Mindshare, kde pracoval jako client leadership executive.

Martinák vystudoval Českou zemědělskou univerzitu v Praze, obor Podnikání a administrativa. Mezi jeho koníčky patří zejména jízda na inline bruslích, street workout, cestování, dobré jídlo a elektronika.

Zdroj: Lenovo

Čtěte dále

Lucie Jahnová je novou ředitelkou týmu kybernetické bezpečnosti v Seyforu
Lucie Jahnová je novou ředitelkou týmu kybernetické bezpečnosti v Seyforu
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Software602: Třetina českých firem téměř vůbec nedigitalizuje
Software602: Třetina českých firem téměř vůbec nedigitalizuje
Salesforce a Google Cloud společně poskytují autonomní agenty s AI
Salesforce a Google Cloud společně poskytují autonomní agenty s AI
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci