Společnost Proficio oznámila, že v návaznosti na úspěšné období podtržené 60% meziročním růstem otevírá nové kanceláře a posiluje svůj pražský tým, který bude nově fungovat pod vedením strategického ředitele Lukáše Cikánka.
Skupina v reakci na pokračování loňského úspěšného roku letos cílí na obrat přes 100 milionů korun. V plánu je podle Proficia také akvizice a tvorba několika nových brandů, které budou v rámci firmy fungovat samostatně.
Cikánek se postaví do čela týmu, který se stará o klienty jako je např. pojišťovna Direct nebo firma Manboxeo, s cílem pomoci stávajícím i novým klientům k dosažení pozic lídrů v marketingové komunikaci na českém i zahraničních trzích.
Dříve působil ve společnostech Seznam či Ahold Czech Republic (Albert), do Proficia přichází z firmy MarketUP, ve které nejprve působil na pozici project manager a posléze jako digital strategist.
„Na poli konzultačních a digitálních služeb patří společnost Proficio mezi silné a ambiciózní hráče. Já se velice těším, až ji společnými silami posuneme ještě dál a staneme se tak jedničkou mezi českými marketingovými společnostmi,” uvedl Cikánek.
„Naší vizí je dál rozšiřovat tým stratégů a je perfektní, že s Lukášem jej navíc obohatíme o nové know-how z marketingové komunikace i zkušenostmi z jiných vertikál,“ dodal Petr Halík, CEO společnosti Proficio.
Proficio rovněž investuje do rozvoje v rámci Business Intelligence – pokročilé vizualizace dat, jež je spojená s řízením zdrojů. Podle svých slov je jednou z prvních digitálních firem v České republice, která tuto službu nabízí.
Zdroj: Proficio